یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ |۱۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 18, 2024
کاروان اهل سنت ارومیه به پیاده روی اربعین اعزام شدند

حوزه / به همت کانون فرهنگی و تبلیغی امت واحده اهل سنت شهرستان ارومیه در دومین سال متوالی کاروان زیارتی اهل سنت با شعار من الکربلا الی القدس عازم پیاده روی اربعین شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، آذربایجان غربی و ارومیه به عنوان استان و شهر وحدت و مقاومت مشهور است و اهل سنت و شیعه در مناسبت های ملی و مذهبی دوشادوش هم و در کنار هم در جهت تعالی ایران اسلامی تلاش و مجاهدت می کنند.

یکی از کانون ها و مجموعه هایی که در جهت تحکیم وحدت در شهرستان ارومیه فعالیت می کند، کانون فرهنگی و تبلیغی امت واحده به مدیریت ماموستای جوان آرش قهرمانی است که مرکز فعالیت های خود را مسجد چهارده معصوم محله بادکی ارومیه انتخاب کرده و مشغول به فعالیت فرهنگی و دینی هستند.

در همین راستا، در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) کاروان زیارتی اهل سنت ارومیه، به همت کانون فرهنگی و تبلیغی امت واحده اهل سنت شهرستان ارومیه در دومین سال متوالی کاروان زیارتی با شعار من الکربلا الی القدس عازم پیاده روی اربعین شدند.

برگزاری مراسمات دینی در ایام محرم، ایام فاطمیه، غدیر، دهه کرامت و ... از مهم ترین برنامه های کانون فرهنگی تبلیغی امت واحده ارومیه است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha